Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 6 listopada 2016

czas na święta ... inspiracja dla Crafty Moly

Cześć. 

Ja co roku budziłam się pod koniec listopada, że trzeba zacząć robić kartki. 

W tym roku przyśpieszyłam. Już mam zrobione parę kartek, w tym prawie wszystkie

mają tekturki z Crafty Moly. 

Jest tyle wspaniałych wzorów, że kartki robi się praktycznie hurtowo.

Dzisiaj przedstawiam Wam 2 kartki, w których nie użyłam papierów

z wzorem, żeby podkreślić piękno tekturek. 















Tekturki użyte z Crafty Moly:

551 Tekturka - Zimowa kolekcja - Snieżynka 2 - G6 535 Tekturka - Zimowa kolekcja - Snieżynka 1 - G6

Zapraszam serdecznie do sklepu, gdzie znajdziecie wiele świetnych produktów. 

Pozdrawiam  

2 komentarze: