Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 8 kwietnia 2016

LO Precious Memories - warsztaty z Kasią Bogatko-Skoczypiec


Nadszedł czas na prezentację zrobionej przeze mnie pracy w tamten weekend

na cudownych warsztatach z cudowną Kasią Bogatko-Skoczypiec.

Jestem baaaaardzo zadowolona, że miałam okazję uczestniczyć w tych warsztatach,

profesjonalnie przygotowanych, wspaniale poprowadzonych.

A wybór farbek z firmy Colour Arte,

 z którymi miałyśmy okazję pracować po prostu przyprawiał o zawrót głowy.

Ale nie byłoby tych warsztatów, gdyby nie Gosia Szutko

 i jej Pracownia Niebanalnie Kreatywna Koszalin.

Nie będę tutaj więcej pisać, zapraszam do oglądania. 
















Wyzwania:

 1. 7 Dots Studio

Zgłaszam pracę do wyzwania: moja interpretacja tematu części twarzy - oczy i to spojrzenie,

i dziecka i psa. Zdjęcie idealnie nadaje się do takiej oprawy.



do 19.04

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Cudne zdjęcie i piękna praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful and sweet! Thank you so much for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. AWWW!!! what a beautiful photo!! love the layout!! thanks for playing with us at the 7 Dots Studio challenge!!

    OdpowiedzUsuń