Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 14 lutego 2016

walentynki bez czerwieni


Hej,

Z okazji Walentynek - oto moja kartka. Walentynka bez czerwieni.

adziamar Agata Seńko






Wyzwania:

1. http://lemonadestamps.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-3-walentynka-bez-czerwieni.html - do 19.02



2. http://swiatstempli.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-1-walentynka-dla-mezczyzny.html - do 05.03



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna- serduszko rozwala system...hahahha...tak mawiają moje chłopaki;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna Kartka- dziękuję za udział wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna praca! dziękuje za udział w wyzwaniu Świata Stempli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty projekt i wiem, że wcale nie jest łatwo taki wymyślic i wykonać - fajnie wyszło! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna walentynka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń