Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 14 kwietnia 2015

gwiazdki - gościnnie w Myhi Creativiti

Witam Was serdecznie.

Ostatnio zostałam wyróżniona na blogu Myhi Creativiti i zostałam zaproszona

jako gościnna projektantka do następnego wyzwania.

Tematem wyzwania są gwiazdy i gwiazdki.

Ja dzisiaj mam do pokazania nowy rodzaj kartki.

Ostatnio stanęłam przed wyzwaniem żeby zrobić coś dla nowo narodzonego malucha,

ale ze względu na to, że miało to być wysyłane za granicę nie mógł to być exploding box.

Wymyśliłam więc, że zrobię kartkę a na niej mini pudełko, w którym

schowane będą skarpetki.

Oto moja propozycja.


http://myhi-creativiti.blogspot.ru/2015/04/8.html

Kartka powstała z papierów DCWV z 2 kolekcji

 



Użyłam też niezastąpionego wykrojnika z Craft Passion oraz uzupełniłam gwiazdkami z I Kropka.


I tutaj pojawia się możliwość rozpakowania prezentu - pudełeczka, a w środku

skarpetki dla malucha.


Wyzwania:

http://lawnscaping.blogspot.com/2015/04/lawnscaping-challenge-dimension_6.html
do 16.04




http://paper-ladybirds.blogspot.ru/2015/03/44.html
 do 14.04

http://scrapclub-donetsk.blogspot.com/2015/03/blog-post_18.html
do 17.04

Cherry Craft
Aktualne wyzwanie :))
do 24.04

Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu Myhi Creativiti.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Трогательно! Спасибо за участие в задании Рaper-ladybirds!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a sweet take on our dimensions challenge. Thanks so much for playing with us at Lawnscaping, hugs, Karin

    OdpowiedzUsuń
  4. Very sweet little gift. Thanks for playing with us at Lawnscaping!

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень симпатичная коробочка для подарка!))) Спасибо от Донецкого СК.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na kartkę :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft )))

    OdpowiedzUsuń