Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 25 kwietnia 2015

dla malucha motyle

I jeszcze jedna kartka z pudełkiem na skarpetki z okazji

narodzin malucha. Tym razem dla dziewczynki.


Tekturka + perełki dla ozdoby.




Wyzwania:

AltairArt

 

Paper Passion

http://paperpassionpl.blogspot.com/2015/04/ekspresowe-wyzwanie-weekendowe-nr-4.html

Zagadka Sketches


Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ja przepraszam, ale moje serce skradł scrapkowy zajączek!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonana i pozytywnie nastrajająca praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna energiczna praca. Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna energetyczna karteczka z niespodzianką :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i energetycznie :) Świetny pomysł z prezentową "wkładką" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca. Bardzo pomysłowo zapakowany prezent. Świetna optymistyczna kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Będzie na pewno super prezentem. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń