Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 28 października 2014

Craft Szafa wyzwanie #47 Haloween

 Na blogu Craft Szafy rusza kolejne wyzwanie

WYZWANIE#47/ CHALLENGE#47 Halloween.

Wykonajcie pracę inspirując się tym tematem ale niech przy jej wykonaniu pomagają Wam dzieci; 
napiszcie w czym Wam pomogły :)

Przedstawiam Wam moje Haloweenowe poTwory.


W mojej pracy moja córka Marysia i siostrzenica Hania skleiły i pomalowały pająki. 

Było ich 4 sztuki, ale mi się nie zmieściły na tej pracy.





Serdecznie Was zapraszam do udziału w wyzwaniu.

Wyzwania:

1. Hobby Wsem

Скрап-задание "А был ли Хэллоуин..."  
do 17.11

2. Cherdaksovi

http://cherdaksovi.blogspot.ru/2014/10/happy-halloween.html

 do 6.11

3. Creative World
http://creative-world-scrappers.blogspot.ru/2014/10/7-halloween.html
do 10.11

4.Domik Rukodelnicy

http://domikrukodelnicy.blogspot.ru/2014/10/30.html

do 06.11

5. A gem of a Challenge

Take our badge and spread the word! 
do 06.11 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Czy to przypadkiem nie makaron się tam pojawia? Superowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tło i pomysł z makaronem superowy! Ale samej okazji to ja niestety nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  3. This is fabulous. such great detailing and wonderful colours.
    Thank you for taking part in A Gem of a Challenge.
    Sue xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Прекрасные монстры! Спасибо от блога "Хобби Всем!

    OdpowiedzUsuń
  5. супер! Спасибо от Хобби Всем!

    OdpowiedzUsuń
  6. It's wonderful! Thank from "Domik rukodel'nicy"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! It`s amazing)))) Thanks from "Domik rukodel`nicy!"

    OdpowiedzUsuń
  8. It's so beautiful! Thanks from "Domik rukodel`nicy" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow gorgeous! Great thanks from Creative World.

    OdpowiedzUsuń