Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 4 listopada 2013

Trochę w innym stylu

Ta kartka ewidentnie powstała do sketchu w HOC.

Grafika od Abra Art, podklejona papierem własnego wyrobu.

Te zielone ślady to obicie tiulu (chciałam pofarbować tiul na zielono, moja córcia
z wielkim skupieniem nanosiła farbę na tiul. Zostawiłam to do wyschnięcia i
wyszło, że niestety tiul nie nabrał takich barw jak chciałam, ale za to powstała
ciekawa faktura na papierze jak widać poniżej).
Będę nadal eksperymentować z tym tiulem.





Wyzwania:

1. House of cards

 

do 04.11

2. Projekt Wagi Ciężkiej - Szafran

MULTIKOLOROWO

BANEREK DO POBRANIA

do 09.11

4 komentarze:

  1. Fajne żywe kolorki :)
    Zapraszam na moje candy: http://paseczkowa.blogspot.com/2013/11/candy-u-paseczkowej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card. Love the colors. Thanks for playing along in our "Sketch" challenge at HOC. Hugs, Gale DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful papers, great collage style! Thanks for joining us at HOC!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń