Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 17 listopada 2013

Aniołek


Tak mi się bardzo spodobał ten obrazek. Musiałam go wykorzystać.

Powstała taka oto kartka.






Wyzwania:

1. Anna'Scrap

 

do 17.11

2. Christmas Cards All Year Round Challenge Blog

Kartki świąteczne cały rok

do 30.11

3. Winter Wonderland -wróżki lub anioły

christmasblog

do 21.11

4. Scrap Memory

http://scrapmemory-challenge.blogspot.com/2013/10/s-files.html

do 20.11

5. Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra

CHNC challenge extra for November

do 30.11 

 



9 komentarzy:

  1. Kartka jest przesliczna :) A obrazek fantastyczny, klimatyczny i taki ciepły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tło, pięknie zrobiona kartka, bardzo magiczna, klimatyczna i taka..inna, ale ciekawa dla oka.Podoba mi się.Pozdrawiam ciepło!:)I powodzenia życzę we wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful vintage card, thanks for sharing at WW. I have some candy on offer

    OdpowiedzUsuń
  4. This is an adorable card! Thanks for joining in with the Winter Wonderland Challenge this week! I have candy on my blog if you are interested :)
    Hugs Lynsey x

    OdpowiedzUsuń
  5. This is very pretty and delightful. Thanks for sharing this for CCAYR 'winter wonderland' challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for entering this delightful card for my CHNC challenge extra for November - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń