Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 30 kwietnia 2013

dla mamy

Pierwsza z wielu dla mamy, powstała na tych warsztatach.
Napis od Jolagg. 


Pod spodem te wystające farfocle to kupiony za 1 zł bandaż. 



Wyzwania:

1. Scrapki wyzwaniowo

challenge#65 - twines


Blog Banner

do 03.05

2. The hybrid chick

Card Caravan: use flowers



do 10.05

3. Craft Szafa

# 9 List do M...



do 12.05

4. Scrap and Me

Wyzwanie #01 - Wyzwanie Teo





do 08.05.

14 komentarzy:

  1. Moim zdaniem bandaż trochę psuje efekt... Za to kokardka ze sznurka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, a mi się bandaż podoba dodaje klimatu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kartka! Cudne papiery!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyszła :) Ja też bym coś musiała mojej mamie skleić, ale musiałabym to robić po kryjomu, wtedy kiedy jest w pracy, bo sama też zajmuje się tworzeniem kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) fajnie taka dość nowoczesna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to kartka bardzo oryginalna..podoba mi sie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna -jakaś mama na pewno się ucieszy-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka...wklejaj na wyzwanie w Craft Szafie...List do M:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się też bardzo podoba :) Jest bardzo oryginalna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna :) wspaniała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Quel superbe choix de papiers! J'adore tout sur cette carte!! Elle est magnifique et ta maman va sûrement être très heureuse!

    Bises Rosi

    OdpowiedzUsuń
  12. I co ja mam napisać? :-)
    No pewnie, że piękna! :-)

    Dzięki za udział w naszym wyzwaniu :-)
    wiosanka, DT Craft-Szafa

    :-*

    OdpowiedzUsuń